Soalan dari seorang sahabat

Saya delete alamatnya, dan copy paste di sini.

Puan, insyallah akan kami jawab dalam masa terdekat. sementara waktu kami mendoakan agar ALlah memberi kekuatan untuk puan melalui cabaran kehidupan dengan menjadi hambanya yang soleh.

Berikut adalah luahan dari puan ini:

Salam. Saya sangat tertekan dgn tgkah laku suami yang songsang. berkahwin 18 tahun semuanya terbongkar. Saya masih bertahan kerana anak2. Tapi dlm hati ALLAH sahaja yg tahu hancurnya. Saya bimbang akan dosa tanpa saya sedari sbb skrg perasaan benci n marah meluap2.
3 X dah berbincang tapi dia masih dia yang…..nak buat camne ni ustazah?

Oktober 13, 2014. Uncategorized.

Tinggalkan Komen

Be the first to comment!

Tinggalkan Jawapan

Trackback URI

