Bagaimana Berinteraksi Dalam Klinik Ini

Assalamualaikum,

Ini adalah arahan tentatif kerana saya masih baru dalam mengendalikan site ini.  Arahan akan dipertingkatkan dari masa ke semasa setelah kita  berinteraksi dan saya mempelajari perkara baru.

Saudara saudari boleh postkan masalah anda di dalam ruangan komen di bawah.  Jika saya boleh membantu, saya akan memindahkan post saudara di dalam postting baru di bawah tajuk yang bersesuaian bersama respon saya. Saudara boleh meneruskan respon saudara sehingga sesi dianggap selesai. Apabila sesi dipersetuju untuk ditamatkan oleh salah seorang, iaitu saudara atau saya, saya akan tutup post tersebut dari further comments.

Saya juga akan membenarkan komen dari pembaca lain seandainya dianggap relevan dan membantu.

Iinsyallah, kita cuba dulu. Jika sesuai kita teruskan, jika perlu buat perubahan dari segi prosidur, kita modifikasikan.

Wallahua’lam

Oktober 12, 2009. Label: . Anda ada soalan atau isu?.

One Comment

  1. aryana replied:

    Assalamualaikum,nama saya aryana.Saya berumau 14 tahun.Ibu bapa saya telah bercerai semasa saya berumur 10 tahun.Saya mempunyai seorang abang kini berusia 16 tahun.Kami tinggal bersama ibu.Selepas saya tamat sekolah rendah(sr) saya berpindah ke sekolah menengah yang berhampiran dengan sr.Tetapi apbila rumah yang kami duduki agak jauh daripada sekolah ibu saya menyurauh saya bertukar sekolah.Saya berasa agak kecewa kerana saya tidak kenal sesiapa di sekolah itu tetapi saya berpindah juga kerana mengikut cakap ibu…Apabila saya beradi di sekolah itu,saya tidak mempunyai seorang kawan rapat pun kerana mereka menganggap saya murid baru dan mungkin kerana bersifat pendiam..saya bertambah kecewa apabila abang saya berjaya memasuki asrama…saya berasa keseorangan apabila di rumah dan disekolah…ibu saya sibuk bekerja sehingga sanggup meninggalkan saya lewat malam seorang diri di rumah….

Tinggalkan Jawapan

Trackback URI

